Връщане до 365 дни
Доставка 4 лв. - Безплатна доставка над 69 лв.
- Вижте възможностите
0886 22 44 30 - (в работни дни от 9:00 до 17:00 ч.)
Искаме да помогнем на всеки мъж да разкаже своята.
Мъжките аксесоари не са украшение за специален повод, нито са запазени за определена група хора. Не е задължително с тях да изглеждате красиви или да привличате внимание. Важното е да изразявате същността си, своята индивидуалност и увереност. Един от начините да го правите е чрез малките детайли в облеклото - аксесоарите.
Trendhim създава качествени, модерни и достъпни мъжки аксесоари. В момента имаме 13 марки в своето портфолио, подготвящи няколко нови колекции всяка година, както и все повече статии , с които Ви помагаме да получите максимума от своята поръчка.
Вижте свободните позиции и ни опознайте по-добре, като прочетете нашия Атлас и Наръчник за брандовете.
Случвало ли Ви се е някога да се надлъгвате с алармата и с шанса да дремнете още малко? Да, и на нас.
Изборите ни са тези, които определят нашата история.
Не можем да Ви кажем колко да се успивате, но можем да Ви помогнем да разкажете своята история, като Ви предлагаме богат избор от продукти, които не бихте открили никъде другаде. С дизайн, създаден в Дания, и като част от колекциите на 13 уникални наши собствени марки, артикулите ни имат най-различно излъчване и стил.
Кой от тях ще изберете?
Каква история ще разкажете?
Прочетете как се роди Trendhim – от люлката до днес така, както си го спомняме най-добре.
Всички добри истории започват с началото...но не и в 4:00 ч. сутринта
Trendhim е основан в края на 2007 г. от Себастиан и мен (Микел). Тогава бяхме само на 18 и тъкмо завършвахме последната си година в гимназията. Бяхме млади, енергични, горящи от желание да започнем свой собствен бизнес...и достатъчно наивни, за да се заемем с това.
Дойдоха ни наум 2 идеи – доставка на хляб по домовете в събота и неделя и онлайн магазин за аксесоари и бижута за мъже.
Чували ли сте да казват, че предприемачите трябва да направят всичко необходимо, за да превърнат бизнеса си в успешно начинание? Е, добре. Колкото и да ни се иска да се съгласим с това, ние бързо решихме, че цялата галимация със ставането в 4:00 ч. сутринта, за да доставяме хляб, просто не е за нас.
И така и стана! Сутрешният разнос на хляб бързо загина и от пепелта на ранното ставане...се роди Trendhim.
Благодаря ти, мамо
С начален капитал от около 4000 евро, изкарани с пот на челото от разнасяне на вестници и работа с цветя (това е друга история), започнахме това голямо приключение.
С наивността си, надмината единствено от амбицията, се втурнахме с главата напред към всичко, свързано с електронната търговия - разработване на кодове за уебсайтове, купуване на продукти, обслужване на клиенти, застраховки, счетоводство, снимки на артикулите и още много други неща.
Най-близките ни хора - семейство и приятели - не винаги разбираха какво правим. Някои от тях при всяка възможност ни говореха с колко рисково начинание сме се захванали.
Но най-накрая дори майката на Себастиан, въпреки тревогата за бъдещето на сина ѝ, прие, че сме двама млади мъже с жар в сърцата и че няма да се спрем.
Днес тя навярно е нашият най-голям фен и съзира малки грешки в уебсайта още преди нас самите.
Нашето късче от Рим
Ако някой ни бе казал предварително, че ще трябва да работим по 16 часа на ден 7 дни в седмицата, да инвестираме още 10 000 евро и да се откажем от социалния си живот за около 2 години, бихме го сметнали за луд. Но именно така стана! Точно тук обаче е нужна наивността на двама млади предприемачи с изгарящо желание за успех.
От 2007 до 2009 г. и двамата все още работехме почасово в пощата, за да имаме хляб (и понякога дори мляко) на масата.
Аз и Себастиан, леглата ни, банята, кухнята, запасите ни от стока и офиса ни се простираха на площ от 83 м² в нашия апартамент.
Апартаментът от 83 м², в който ние тримата (Себастиан, Микел и Trendhim) си съжителствахме две години.
Рим не е построен за един ден и ние знаехме това.
В края на 2009 г. най-сетне печелехме достатъчно пари, за да напуснем работа и да се отдадем изцяло на Trendhim. Ех, какво прекрасно усещане!
Все още си спомням ясно странното чувство, свило стомаха ми на топка, когато се връщах към вкъщи, след като напуснах работата си в пощата. Онази необяснима комбинация от невероятно щастие, вълнение, стрес, безпокойство и надвиснала нервна криза.
Дали това бе правилното решение? Trendhim вече трябваше да осигурява заплати на пълен работен ден за двама ни с пари, които можеше да свършат след 6 месеца.
Същевременно знаех, че вече щяхме да имаме много повече време, за да превърнем Trendhim в наистина невероятен сайт!
Че на кого му е притрябвала спалня?
Нещата се разраснаха бързо. Добавихме нови продуктови категории, стъпихме в други страни и...се нуждаехме от повече пространство, при това незабавно. Имахме кашони с артикули буквално във всеки ъгъл на апартамента и двамата спяхме на малки матраци в хола.
Затова решихме да наемем огромна вила в спокоен квартал. Смятахме, че това е идеалното решение, защото нямаше да ни се налага да пътуваме до работа всеки ден и можехме да полагаме къртовски труд от изгрев до здрач у дома.
Нова ера
Изтърколи се още една година и през 2011 г. се наложи отново да преместим бизнеса, тъй като собственикът на вилата реши да я продава и поради неведоми нам причини сметна, че ще е много смущаващо новият собственик да ни завари там, когато се нанася.
Малко по-съзрели, мъдри и все още с голям жар да изградим нещо страхотно, което ще помага на мъжете да разказват своята история, решихме да наемем подходяща търговска площ от 200 м².
Ракетата е направена, за да лети бързо, а не направо
Винаги сме знаели, че искаме да сме нещо повече от обикновени онлайн търговци. През 2012 г. започнахме друг проект – да изградим своя собствена марка мъжки аксесоари. Изпипахме и последния детайл. Така се роди Lucleon .
Да създадем своя марка и продукти с наш собствен дизайн отразяваше амбициите ни за бъдещето. Това бе история, която имахме нужда да разкажем...макар че по онова време все още беше голяма хапка за нашата уста.
Redbull и предприемаческата жар са идеална комбинация
През 2013-2014 г. нещата потръгнаха с невероятна скорост.
Екипът на Trendhim се увеличи и Мартин се присъедини към нас като трети партньор в бизнеса. Той беше страстен привърженик на енергийните напитки и ние харесахме това!
Вписа се идеално в екипа и всички ние преживяхме някои велики среднощни работни сесии. Всъщност си спомням как една сутрин се събуждам от звука на отварянето на кенче Redbull от Мартин.
До края на 2014 г. Trendhim се разрасна и навлезе в Норвегия, Швеция, Финландия и Холандия. През тази година удвоихме предлаганите артикули и започнахме да наемаме студенти, които да ни помагат при опаковането на поръчките. Вероятно всички погълнати енергийни напитки са си стрували.
Невероятно преживяване
Карина и Кристоф се присъединиха към екипа ни, запасите от стоки се увеличиха и складът стана толкова тесен, че буквално трябваше да вървим на една страна, за да събираме и опаковаме поръчките.
Тъй като помещението се беше превърнало в лабиринт от еднопосочни улици, свикахме заседание на екипа. След часове обсъждане взехме съдбоносното решение да се сбогуваме с любимия си дом и...да се преместим от другата страна на улицата.
Снимка на нас петимата. От ляво надясно – Себастиан, Карън, Карина, Микел и Мартин. За жалост, Кристоф не е на снимката.
Нанесохме се в настоящата си централа, разполагаща с пространство за картинг състезания, тенис маси и велики идеи.
Дните на ергенската квартира и спането на матраци в хола бяха отминали.
Някой може да си каже: „Ето сега вече се превръщат в истински професионалисти!“ Ами...не съвсем, поне не в традиционния смисъл на думата.
Една от основните ни ценности е „Отпуснете се“ и това е нещо, което всеки един от нас в Trendhim цени от сърце. Много отдавна решихме, че не искаме да ставаме професионалисти просто в името на професионализма.
Решени сме винаги да говорим с клиентите си на обикновен език, като човек с човек. Искаме служителите ни да бъдат част от един екип, постоянно да израстваме като хора и като компания. Това е нещо повече от „професионализъм".
Всяка история е различна. Ние не сме от типа хора, които се стремят да се вместят в някакви шаблони. Защо да караме другите да го правят?
Ами, всичко се разрасна бързо!
Ооо, 2016 - каква година само!
Нека започнем от края на февруари, когато се насочихме към 11 нови държави и наехме 43 преводача. Навлизането на толкова много нови пазари означаваше, че всички 3000 продукта и целият уебсайт трябва да се преведат на 8 различни езика! Но ако е лесно, не е забавно!
Освен това си поставихме за цел до края на годината да увеличим артикулите от 3000 на 5000. Все пак в склада имаше място, което трябваше да запълним.
Напред и нагоре
Дори срив в сървърите на Черния петък не успя да сложи прът в колелата ни през ноември 2018 г., макар че сериозно се опита. За щастие, успяхме да се справим в напрегнатата ситуация и да изпратим поръчките навреме. Отразиха ни и в националните новини. Себастиан беше звездата на деня!
През 2017/2018 започнахме да работим в 12 нови държави, в това число Австралия, Сингапур, Южна Африка, Канада, Нова Зеландия и САЩ. Вече разполагахме с 28 активни пазара. Това са много нови истории за разказване.
Голяма част от вниманието си през тези години насочихме към утвърждаване на своите собствени марки и идентичност. Станахме десетата най-бързо развиваща се компания в Дания за 2017 - фирма-газела.
Не знаем как се справят истинските газели, но ние препускаме благодарение на комбинацията от страхотен екип и качествени продукти. А и се радваме, че в Хорсенс няма гепарди.
Още истории
Помните ли първия ни собствен бранд от 2012 г.? Днес имаме 13 уникални марки с портфолио от над 1600 артикула. Все още наблягаме върху продукти, които се създават от нашите дизайнери в Дания и се предлагат единствено в Trendhim.
Нещата не са се променили много, с изключение на това, че днес клиентите ни разполагат с по-богат избор и повече начини да разкажат своята история. Мартин все още се налива с енергийни напитки и никой от нас не съжалява, че не доставя хляб през почивните дни. Вероятно в крайна сметка желанието да дремнем още малко победи алармата.
След всичко казано дотук, най-възнаграждаващият аспект днес са хората. Истински щастливци сме, че сме заобиколени от повече трудолюбиви, грижовни, отговорни и резултатни хора от когато и да било. Всъщност екипът на Trendhim вече наброява повече от 50 страхотни души. Някои почасово, някои на пълен работен ден, но всички те са еднакво фантастични.
Опитахме се да съберем всички тях в офиса за обща снимка, но тази задача се оказа трудна, така че засега ще се наложи да се задоволите само с 26 от нас.
Е, толкова дотук. Като всички хубави истории...предстои още и нямаме търпение да видим какво е.
Благодарим Ви, че сте част от Trendhim. Сега е време да се върнете към своята история. Направете я невероятна!
Водоустойчиви часовници със сапфирено стъкло
Историята Ви никога не спира, защо тогава часовникът Ви да го прави? С водоустойчивост до 100 м, медицинска стомана и са...
Хронографи от медицинска стомана със сапфирено стъкло
Прецизни и от най-добрите материали в своя клас, с часовниците от колекцията Ray разполагате с времето си със стил.
Сгъваеми слънчеви очила + 31 нови модела Waykins
От сгъваеми рамки до устойчиви на надраскване стъкла, нашите най-нови слънчеви очила ще Ви помогнат да виждате по-ясно в...
Меки, приятни на допир шалове и шапки
Със своята дишаща, топла материя, шаловете и шапките от колекция Montagna са идеални и за най-студените дни.
Часовници с видим механизъм
Часовниците Dante се захранват от Вашето движение. Докато се движите Вие, ще го правят и те. Затова не спирайте.
Сгъваеми, удобни за пътуване чанти за градския изследовател
Всеки водоустойчив, лек модел с датски дизайн от колекцията сгъваеми чанти на Lazy Bear се прибира лесно в багажа и ще В...
Колекция италиански кожени колани
Всеки кожен колан съчетава италианска изработка с датски дизайн, издръжливост и практичност с модерен стил.
Колекция Kite
Колекцията Kite включва разнообразие от тънки шапки от 100% органичен, дишащ памук, който Ви осигурява удобство през про...
Колекция Lincoln
Изработени от мека кожа в разнообразие от цветове, портфейлите и чантите комбинират функционален дизайн с дълготрайно ка...
Какво да му подарите за Свети Валентин
От часовници с датски дизайн до пръстени, колиета и гривни, за този Св. Валентин му изберете наистина стойностен подарък...
Устройство и настройка на часовник с лунна фаза
Научете как да разчитате и настройвате най-старата в света часовникова компликация - лунната фаза.
Почистване и грижа за мъжките гривни
Отговаряме на всичките Ви въпроси за поддръжката и почистването на мъжки гривни - от плуване с мъниста до носене на стом...
4 въпроса, на които да си отговорим, преди да купим часовник с видим механизъм
Отговорите на тези 4 въпроса ще Ви помогнат да изберете правилния мъжки скелетон часовник и да се грижите добре за него.
Как да носим джобен часовник със стил
От подходящата верижка до правилния илик, научете как правилно се носи джобен часовник.
Как се пере плетена шапка
Научете как да изперете на ръка плетената си шапка с лесни инструкции и илюстрации.
Как се носи мъжка плетена шапка: най-добрият наръчник
Това ръководство ще Ви въведе в света на мъжките плетени шапки, за да изберете най-подходящата за себе си.
Мъжките колиета - най-добрият наръчник
От подходящата по размер верижка до избора на кучешки медальон или кръст, открийте как да носите мъжко колие със стил.
Подкаст „Разкажете своята история“
Защото всеки мъж има история, която си струва да чуем