Връщане до 365 дни - без да задаваме въпроси!
Доставка 5 лв. - Възможност за безплатна доставка над 79 лв.-
02 491 7708 - (в работни дни от 9:00 до 17:00 ч.)
Желани
Количка

Всеки си има история.

Искаме да помогнем на всеки мъж да разкаже своята.

Визия

Мъжките аксесоари не са украшение за специален повод, нито са запазени за определена група хора. Не е задължително с тях да изглеждате красиви или да привличате внимание. Важното е да изразявате същността си, своята индивидуалност и увереност. Един от начините да го правите е чрез малките детайли в облеклото - аксесоарите.

Trendhim създава качествени, модерни и достъпни мъжки аксесоари. В момента имаме 13 марки в своето портфолио, подготвящи няколко нови колекции всяка година, както и все повече статии, с които Ви помагаме да получите максимума от своята поръчка.

Нашите ценности

Искате ли да работите в Trendhim?

Вижте свободните позиции и ни опознайте по-добре, като прочетете нашия Атлас.

Историята на Trendhim

Случвало ли Ви се е някога да се надлъгвате с алармата и с шанса да дремнете още малко? Да, и на нас.

Изборите ни са тези, които определят нашата история.

Не можем да Ви кажем колко да се успивате, но можем да Ви помогнем да разкажете своята история, като Ви предлагаме богат избор от продукти, които не бихте открили никъде другаде. С дизайн, създаден в Дания, и като част от колекциите на 13 уникални наши собствени марки, артикулите ни имат най-различно излъчване и стил.

Кой от тях ще изберете?

Каква история ще разкажете?

Прочетете как се роди Trendhim – от люлката до днес така, както си го спомняме най-добре.

2007

Всички добри истории започват с началото...но не и в 4:00 ч. сутринта

Trendhim е основан в края на 2007 г. от Себастиан и мен (Микел). Тогава бяхме само на 18 и тъкмо завършвахме последната си година в гимназията. Бяхме млади, енергични, горящи от желание да започнем свой собствен бизнес...и достатъчно наивни, за да се заемем с това.

Дойдоха ни наум 2 идеи – доставка на хляб по домовете в събота и неделя и онлайн магазин за аксесоари и бижута за мъже.

Чували ли сте да казват, че предприемачите трябва да направят всичко необходимо, за да превърнат бизнеса си в успешно начинание? Е, добре. Колкото и да ни се иска да се съгласим с това, ние бързо решихме, че цялата галимация със ставането в 4:00 ч. сутринта, за да доставяме хляб, просто не е за нас.

И така и стана! Сутрешният разнос на хляб бързо загина и от пепелта на ранното ставане...се роди Trendhim.

2008

Благодаря ти, мамо

С начален капитал от около 4000 евро, изкарани с пот на челото от разнасяне на вестници и работа с цветя (това е друга история), започнахме това голямо приключение.

С наивността си, надмината единствено от амбицията, се втурнахме с главата напред към всичко, свързано с електронната търговия - разработване на кодове за уебсайтове, купуване на продукти, обслужване на клиенти, застраховки, счетоводство, снимки на артикулите и още много други неща.

Най-близките ни хора - семейство и приятели - не винаги разбираха какво правим. Някои от тях при всяка възможност ни говореха с колко рисково начинание сме се захванали.

Но най-накрая дори майката на Себастиан, въпреки тревогата за бъдещето на сина ѝ, прие, че сме двама млади мъже с жар в сърцата и че няма да се спрем.

Днес тя навярно е нашият най-голям фен и съзира малки грешки в уебсайта още преди нас самите.

Уебсайта на Trendhim през 2008-2009 г. Няма проблем, смейте се на воля :-)

2009

Нашето късче от Рим

Ако някой ни бе казал предварително, че ще трябва да работим по 16 часа на ден 7 дни в седмицата, да инвестираме още 10 000 евро и да се откажем от социалния си живот за около 2 години, бихме го сметнали за луд. Но именно така стана! Точно тук обаче е нужна наивността на двама млади предприемачи с изгарящо желание за успех.

От 2007 до 2009 г. и двамата все още работехме почасово в пощата, за да имаме хляб (и понякога дори мляко) на масата.

Аз и Себастиан, леглата ни, банята, кухнята, запасите ни от стока и офиса ни се простираха на площ от 83 м² в нашия апартамент.

Апартаментът от 83 м², в който ние тримата (Себастиан, Микел и Trendhim) си съжителствахме две години.

Рим не е построен за един ден и ние знаехме това.

В края на 2009 г. най-сетне печелехме достатъчно пари, за да напуснем работа и да се отдадем изцяло на Trendhim. Ех, какво прекрасно усещане!

Все още си спомням ясно странното чувство, свило стомаха ми на топка, когато се връщах към вкъщи, след като напуснах работата си в пощата. Онази необяснима комбинация от невероятно щастие, вълнение, стрес, безпокойство и надвиснала нервна криза.

Дали това бе правилното решение? Trendhim вече трябваше да осигурява заплати на пълен работен ден за двама ни с пари, които можеше да свършат след 6 месеца. Същевременно знаех, че вече щяхме да имаме много повече време, за да превърнем Trendhim в наистина невероятен сайт!

2010

Че на кого му е притрябвала спалня?

Нещата се разраснаха бързо. Добавихме нови продуктови категории, стъпихме в други страни и...се нуждаехме от повече пространство, при това незабавно. Имахме кашони с артикули буквално във всеки ъгъл на апартамента и двамата спяхме на малки матраци в хола.

Затова решихме да наемем огромна вила в спокоен квартал. Смятахме, че това е идеалното решение, защото нямаше да ни се налага да пътуваме до работа всеки ден и можехме да полагаме къртовски труд от изгрев до здрач у дома.

Вилата ни…с достатъчно място за Trendhim и нас двамата.

2011

Нова ера

Изтърколи се още една година и през 2011 г. се наложи отново да преместим бизнеса, тъй като собственикът на вилата реши да я продава и поради неведоми нам причини сметна, че ще е много смущаващо новият собственик да ни завари там, когато се нанася.

Малко по-съзрели, мъдри и все още с голям жар да изградим нещо страхотно, което ще помага на мъжете да разказват своята история, решихме да наемем подходяща търговска площ от 200 м².

Нашият първи склад

2012

Ракетата е направена, за да лети бързо, а не направо

Винаги сме знаели, че искаме да сме нещо повече от обикновени онлайн търговци. През 2012 г. започнахме друг проект – да изградим своя собствена марка мъжки аксесоари. Изпипахме и последния детайл. Така се роди Lucleon.

Да създадем своя марка и продукти с наш собствен дизайн отразяваше амбициите ни за бъдещето. Това бе история, която имахме нужда да разкажем...макар че по онова време все още беше голяма хапка за нашата уста.

2014

Redbull и предприемаческата жар са идеална комбинация

През 2013-2014 г. нещата потръгнаха с невероятна скорост.

Екипът на Trendhim се увеличи и Мартин се присъедини към нас като трети партньор в бизнеса. Той беше страстен привърженик на енергийните напитки и ние харесахме това!

Вписа се идеално в екипа и всички ние преживяхме някои велики среднощни работни сесии. Всъщност си спомням как една сутрин се събуждам от звука на отварянето на кенче Redbull от Мартин.

Ние тримата - Мартин, Себастиан и Микел

До края на 2014 г. Trendhim се разрасна и навлезе в Норвегия, Швеция, Финландия и Холандия. През тази година удвоихме предлаганите артикули и започнахме да наемаме студенти, които да ни помагат при опаковането на поръчките. Вероятно всички погълнати енергийни напитки са си стрували.

2015

Невероятно преживяване

Карина и Кристоф се присъединиха към екипа ни, запасите от стоки се увеличиха и складът стана толкова тесен, че буквално трябваше да вървим на една страна, за да събираме и опаковаме поръчките.

Тъй като помещението се беше превърнало в лабиринт от еднопосочни улици, свикахме заседание на екипа. След часове обсъждане взехме съдбоносното решение да се сбогуваме с любимия си дом и...да се преместим от другата страна на улицата.

Снимка на нас петимата. От ляво надясно – Себастиан, Карън, Карина, Микел и Мартин. За жалост, Кристоф не е на снимката.

Нанесохме се в новата централа, разполагаща с пространство за картинг състезания, тенис маси и велики идеи.

Дните на ергенската квартира и спането на матраци в хола бяха отминали.

Някой може да си каже: „Ето сега вече се превръщат в истински професионалисти!“ Ами...не съвсем, поне не в традиционния смисъл на думата.

Една от основните ни ценности е „Отпуснете се“ и това е нещо, което всеки един от нас в Trendhim цени от сърце. Много отдавна решихме, че не искаме да ставаме професионалисти просто в името на професионализма.

Решени сме винаги да говорим с клиентите си на обикновен език, като човек с човек. Искаме служителите ни да бъдат част от един екип, постоянно да израстваме като хора и като компания. Това е нещо повече от „професионализъм".

Всяка история е различна. Ние не сме от типа хора, които се стремят да се вместят в някакви шаблони. Защо да караме другите да го правят?

2016

Ами, всичко се разрасна бързо!

Ооо, 2016 - каква година само!

Нека започнем от края на февруари, когато се насочихме към 11 нови държави и наехме 43 преводача. Навлизането на толкова много нови пазари означаваше, че всички 3000 продукта и целият уебсайт трябва да се преведат на 8 различни езика! Но ако е лесно, не е забавно!

Освен това си поставихме за цел до края на годината да увеличим артикулите от 3000 на 5000. Все пак в склада имаше място, което трябваше да запълним.

2017-2018

Напред и нагоре

Дори срив в сървърите на Черния петък не успя да сложи прът в колелата ни през ноември 2018 г., макар че сериозно се опита. За щастие, успяхме да се справим в напрегнатата ситуация и да изпратим поръчките навреме. Отразиха ни и в националните новини. Себастиан беше звездата на деня!

През 2017/2018 започнахме да работим в 12 нови държави, в това число Австралия, Сингапур, Канада, Нова Зеландия и САЩ. Вече разполагахме с 28 активни пазара. Това са много нови истории за разказване.

Голяма част от вниманието си през тези години насочихме към утвърждаване на своите собствени марки и идентичност. Станахме десетата най-бързо развиваща се компания в Дания за 2017 - фирма-газела.

Не знаем как се справят истинските газели, но ние препускаме благодарение на комбинацията от страхотен екип и качествени продукти. А и се радваме, че в Хорсенс няма гепарди.

2019

Още истории

Решени сме да бъдем еднакво полезни на мъжете, които държат на стила си, и на хората, търсещи оригинални и практични подаръци. За да го постигнем, трябва да имаме възможно най-голям контрол върху целия път на продуктите - от дизайна до доставката.

Нашият екип от дизайнери се разрасна бързо, а оттам - и асортиментът ни. Помните ли първата марка, която създадохме през 2012 г.? Вече разполагаме с 13 отличителни собствени марки и с над 1600 артикула, които се предлагат само в Trendhim.

С 50 трудолюбиви, съвестни, отговорни и невероятно умни човека, енергията в офиса е осезаема. Стигнахме момента, в който не можем да поберем всички на една снимка, затова вижте този Gif с 26 от нас.

С толкова много нови продукти и колеги обаче складът, в който се преместихме през 2015 г., вече ни е твърде тесен. Затова наехме нови помещения от 3000 кв. м., в които имаме достатъчно пространство да се разрастваме.

2020

Добро обслужване = добър бизнес

Фокусът върху обслужването на клиенти ни се отплати. Със затварянето заради пандемията много хора започнаха да пазаруват онлайн и да споделят впечатленията си в социалните мрежи. Така новината за нас се разпространи мълниеносно и за щастие, повечето коментари бяха позитивни.

Отзивите на клиентите подпомогнаха нашия растеж и ни позволиха да наемем още хора, да създаваме нови артикули и да поръчваме по-големи количества, намалявайки крайните разходи. Благодарение на всичко това съумяхме да запазим цените достъпни и същевременно да подобрим селекцията и качеството на предлаганите аксесоари.

2020 ни изправи пред много трудности, но я приехме като възможност за промяна към по-добро. Винаги сме осъзнавали своята отговорност към околната среда и обществото като цяло, но през тази година стартирахме някои от най-амбициозните си проекти за устойчивост досега.

2021

Мястото отново не достига

Складът от 3000 кв. м, в който се преместихме само преди 2 години, онзи с „достатъчно пространство да се разрастваме“ - е, отесня ни. И това не е всичко - оказа се, че компютърната система в склада не може да се справя с ежедневния брой поръчки.

Затова събрахме войските и преместихме целия склад с всичките над 650 000 отделни продукта за един уикенд! Вече сме в склад от 5500 кв. м върху площ от 3,3 хектара, който при необходимост можем да разширим. А новата ни компютърна система работи като добре смазана машина.

Въпреки пандемията и предизвиканите от нея глобални проблеми с доставките, успяхме да създадем дизайна и да организираме производството на повече от 1000 ексклузивни артикула. Освен това увеличихме екипа си до над 100 страхотни и ентусиазирани колеги, много от които са на снимката по-долу.

През тази година се разраснахме бързо и използвахме това развитие стратегически. По-честите и големи поръчки към доставчиците намаляват разходите за производство, но вместо да намалим цената на аксесоарите, ние повишихме качеството им. През 2021 г. направихме подобрения на някои от най-продаваните артикули и в близко бъдеще ще продължаваме да го правим. Освен това редовно обогатяваме асортимента си с нови фантастични модели.

Да се учиш означава да живееш, а когато се усъвършенстваш - процъфтяваш.

2022

Ще продължим да Ви информираме

Последните няколко години бяха невероятно пътуване. Целта ни е да продължим да се развиваме, да ставаме все по-добри и да създаваме първокласни аксесоари на достъпна цена, с които да разказвате своята история. Останете с нас за повече детайли.

РАЗГЛЕДАЙТЕ НАЙ-ДОБРИЯ ОФИС И СКЛАД В ДАНИЯ