Връщане до 365 дни - без да задаваме въпроси!
Доставка 5 лв. - Възможност за безплатна доставка над 99 лв.-
Свържете се с нас

Всеки си има история.

Искаме да помогнем на всеки мъж да разкаже своята.

Визия

Мъжките аксесоари не са украшение за специален повод, нито са запазени за определена група хора. Не е задължително с тях да изглеждате красиви или да привличате внимание. Важното е да изразявате същността си, своята индивидуалност и увереност. Един от начините да го правите е чрез малките детайли в облеклото - аксесоарите.

Trendhim създава качествени, модерни и достъпни мъжки аксесоари. В момента имаме 13 марки в своето портфолио, като подготвяме по няколко нови колекции всяка година, както и все повече статии, с които Ви помагаме да получите максимума от своята поръчка.

Нашите ценности

Искате ли да работите в Trendhim?

Вижте свободните позиции и ни опознайте по-добре, като прочетете нашия Атлас.

1 Всеки си има история.2 Историята на trendhim2.1 20072.2 2008 - 2014 г2.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Историята на Trendhim

Случвало ли Ви се е някога да се надлъгвате с алармата и с шанса да дремнете още малко? Да, и на нас.

Изборите ни са тези, които определят нашата история.

Не можем да Ви кажем колко да се успивате, но можем да Ви помогнем да разкажете своята история, като Ви предлагаме богат избор от продукти, които не бихте открили никъде другаде. С дизайн, създаден в Дания, и като част от колекциите на 13 уникални наши собствени марки, артикулите ни имат най-различно излъчване и стил.

Кой от тях ще изберете?

Каква история ще разкажете?

Прочетете как се роди Trendhim – от люлката до днес така, както си го спомняме най-добре.

2007

Всички добри истории започват с началото...но не и в 4:00 ч. сутринта

Trendhim е основан в края на 2007 г. от Себастиан и мен (Микел). Тогава бяхме само на 18 и тъкмо завършвахме последната си година в гимназията. Бяхме млади, енергични, горящи от желание да започнем свой собствен бизнес...и достатъчно наивни, за да се заемем с това.

Дойдоха ни наум 2 идеи – доставка на хляб по домовете в събота и неделя и онлайн магазин за аксесоари и бижута за мъже.

Чували ли сте да казват, че предприемачите трябва да направят всичко необходимо, за да превърнат бизнеса си в успешно начинание? Е, добре. Колкото и да ни се иска да се съгласим с това, ние бързо решихме, че цялата галимация със ставането в 4:00 ч. сутринта, за да доставяме хляб, просто не е за нас.

И така и стана! Сутрешният разнос на хляб бързо загина и от пепелта на ранното ставане...се роди Trendhim.

2008 - 2014 г

Разраствайте се или си ходете вкъщи

Инвестирахме всичко - не само пари, но и време, и взаимоотношения, нашия социален живот - в компанията. 16-часов работен ден, 7 дни в седмицата в продължение на 2 години. Без ваканции или празници. Това беше определението ни за тежък труд.

Преместихме се от апартамента, който деляхме, в къща, достатъчно голяма да побере нас и компанията. По-малко от година по-късно трябваше да преместим Trendhim в истински склад.

Уебсайта на Trendhim през 2008-2009 г. Няма проблем, смейте се на воля :-)

В края на 2009 г, Trendhim беше достатъчно печеливш, за да ни плаща пълни заплати. До тогава работехме като разносвачи на вестници и цветари, за да има какво да ядем. Необходима е много страст да работиш на непълно работно време, за да можеш да си позволиш работата, която обичаш на пълно работно време.

През 2012 г. решихме, че е време да започнем да проектираме наши собствени продукти. Роди се първият ни собствен бранд Lucleon.

В края на 2014 г. Trendhim растеше стабилно и устойчиво, така че естествено се разширихме към Норвегия, Швеция, Финландия и Нидерландия.

И... започнахме да наемаме хора за опаковане на поръчки. Е, това е успех!

2015

Невероятно преживяване

Карина и Кристоф се присъединиха към екипа ни, запасите от стоки се увеличиха и складът стана толкова тесен, че буквално трябваше да вървим на една страна, за да събираме и опаковаме поръчките.

Тъй като помещението се беше превърнало в лабиринт от еднопосочни улици, свикахме заседание на екипа. След часове обсъждане взехме съдбоносното решение да се сбогуваме с любимия си дом и...да се преместим от другата страна на улицата.

Снимка на нас петимата. От ляво надясно – Себастиан, Карън, Карина, Микел и Мартин. За жалост, Кристоф не е на снимката.

Нанесохме се в новата централа, разполагаща с пространство за картинг състезания, тенис маси и велики идеи.

Дните на ергенската квартира и спането на матраци в хола бяха отминали.

Някой може да си каже: „Ето сега вече се превръщат в истински професионалисти!“ Ами...не съвсем, поне не в традиционния смисъл на думата.

Една от основните ни ценности е „Отпуснете се“ и това е нещо, което всеки един от нас в Trendhim цени от сърце. Много отдавна решихме, че не искаме да ставаме професионалисти просто в името на професионализма.

Решени сме винаги да говорим с клиентите си на обикновен език, като човек с човек. Искаме служителите ни да бъдат част от един екип, постоянно да израстваме като хора и като компания. Това е нещо повече от „професионализъм".

Всяка история е различна. Ние не сме от типа хора, които се стремят да се вместят в някакви шаблони. Защо да караме другите да го правят?

2016

Ами, всичко се разрасна бързо!

Ооо, 2016 - каква година само!

Нека започнем от края на февруари, когато се насочихме към 11 нови държави и наехме 43 преводача. Навлизането на толкова много нови пазари означаваше, че всички 3000 продукта и целият уебсайт трябва да се преведат на 8 различни езика! Но ако е лесно, не е забавно!

Освен това си поставихме за цел до края на годината да увеличим артикулите от 3000 на 5000. Все пак в склада имаше място, което трябваше да запълним.

2017 - 2018

Напред и нагоре

Дори срив в сървърите на Черния петък не успя да сложи прът в колелата ни през ноември 2018 г., макар че сериозно се опита. За щастие, успяхме да се справим в напрегнатата ситуация и да изпратим поръчките навреме. Отразиха ни и в националните новини. Себастиан беше звездата на деня!

През 2017/2018 започнахме да работим в 12 нови държави, в това число Австралия, Сингапур, Канада, Нова Зеландия и САЩ. Вече разполагахме с 28 активни пазара. Това са много нови истории за разказване.

Голяма част от вниманието си през тези години насочихме към утвърждаване на своите собствени марки и идентичност. Станахме десетата най-бързо развиваща се компания в Дания за 2017 - фирма-газела.

Не знаем как се справят истинските газели, но ние препускаме благодарение на комбинацията от страхотен екип и качествени продукти. А и се радваме, че в Хорсенс няма гепарди.

2019

Още истории

Решени сме да бъдем еднакво полезни на мъжете, които държат на стила си, и на хората, търсещи оригинални и практични подаръци. За да го постигнем, трябва да имаме възможно най-голям контрол върху целия път на продуктите - от дизайна до доставката.

Нашият екип от дизайнери се разрасна бързо, а оттам - и асортиментът ни. Помните ли първата марка, която създадохме през 2012 г.? Вече разполагаме с 13 отличителни собствени марки и с над 1600 артикула, които се предлагат само в Trendhim.

С 50 трудолюбиви, съвестни, отговорни и невероятно умни човека, енергията в офиса е осезаема. Стигнахме момента, в който не можем да поберем всички на една снимка, затова вижте този Gif с 26 от нас.

Въпреки това толкова нови продукти и колеги ни причиниха трудности на растежа. Новият склад, в който се преместихме през 2015 г., вече стана твърде малък за нас, така че се преместихме на 3000 m2 с много пространство за разрастване.

2020

Добро обслужване = добър бизнес

Фокусът върху обслужването на клиенти ни се отплати. Със затварянето заради пандемията много хора започнаха да пазаруват онлайн и да споделят впечатленията си в социалните мрежи. Така новината за нас се разпространи мълниеносно и за щастие, повечето коментари бяха позитивни.

Отзивите на клиентите подпомогнаха нашия растеж и ни позволиха да наемем още хора, да създаваме нови артикули и да поръчваме по-големи количества, намалявайки крайните разходи. Благодарение на всичко това съумяхме да запазим цените достъпни и същевременно да подобрим селекцията и качеството на предлаганите аксесоари.

2020 ни изправи пред много трудности, но я приехме като възможност за промяна към по-добро. Винаги сме осъзнавали своята отговорност към околната среда и обществото като цяло, но през тази година стартирахме някои от най-амбициозните си проекти за устойчивост досега.

2021

Мястото отново не достига

Складът от 3000 кв. м, в който се преместихме само преди 2 години, онзи с „достатъчно пространство да се разрастваме“ - е, отесня ни. И това не е всичко - оказа се, че компютърната система в склада не може да се справя с ежедневния брой поръчки.

Затова събрахме войските и преместихме целия склад с всичките над 650 000 отделни продукта за един уикенд! Вече сме в склад от 5500 кв. м върху площ от 3,3 хектара, който при необходимост можем да разширим. А новата ни компютърна система работи като добре смазана машина.

Въпреки пандемията и предизвиканите от нея глобални проблеми с доставките, успяхме да създадем дизайна и да организираме производството на повече от 1000 ексклузивни артикула. Освен това увеличихме екипа си до над 100 страхотни и ентусиазирани колеги, много от които са на снимката по-долу.

През тази година се разраснахме бързо и използвахме това развитие стратегически. По-честите и големи поръчки към доставчиците намаляват разходите за производство, но вместо да намалим цената на аксесоарите, ние повишихме качеството им. През 2021 г. направихме подобрения на някои от най-продаваните артикули и в близко бъдеще ще продължаваме да го правим. Освен това редовно обогатяваме асортимента си с нови фантастични модели.

Да се учиш означава да живееш, а когато се усъвършенстваш - процъфтяваш.

2022

Фокус върху услугата

Нашият най-продаван часовник досега е Dante. През 2022 г. поехме огромен риск и го преработихме въз основа на отзивите на клиентите. Разгледайте Dante II.

Инвестирахме в чисто нова машина за UV печат, за да можем да правим персонализирани щампи на корпуси на часовници. Това означаваше, че вече можем да щамповаме текст върху кожа, да гравираме метал с лазер и да отпечатваме снимки на гърба на часовници. Обичаме да персонализираме нещата.

Нашият нов офис трябваше да кара хората се чувстват като у дома си – не просто като офис под наем. Всеки отдел получи възможността да украси своето пространство и сега целият офис се усеща като любимо място за събиране. Също така отворихме нашия собствен вътрешен фитнес! Работни велосипеди, пътеки за ходене и собствена фитнес зала... Нямаме извинение да не поддържаме форма.

Ако не беше заради всички тези торти.

2023

И така... Много... Продукти...

Не само че поставихме нов рекорд, като пуснахме над 2000 продукта онлайн през тази година, но добавихме множество категории към нашия инвентар. Боксерки и чорапи в различни форми, материали и цветове; отделна категория за кутии с подаръци и цял куп бижута за пиърсинг.

За да отпразнуваме, доста мъже в офиса си пробиха ушите.

Приветствахме и най-новия ни бранд в нашата селекция – Otsu, нашата марка за уличен стил. Що се отнася до oперационните ни системи, ние инвестирахме сериозно в нов сортировач, способен да сортира над 2000 пакета на час с 99,9% точност.

И последен крайъгълен камък на скромното ни хвалене: достигнахме среден резултат от 4,7 в Trustpilot на 28+ пазара, с минимален резултат от 4,5 за всеки.

2024

Ни изстрелват в бъдещето

Започнахме годината с чисто нов, актуализиран Атлас. Атласът е ръководство за нашата фирмена култура, комуникация и фирмени марки.

Интересувате ли се от работа в Trendhim? Погледнете...

Нашият нов сортировач беше полезен по време на кампанията ни за Свети Валентин. Доставихме 43 114 пакета и новите ни кутии с подаръци бяха огромен хит!

2025

Следва продължение